ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
- Szczegóły
- Utworzono: czwartek, 20, grudzień 2018 11:03
- Małgorzata Czernikiewicz
Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych dla jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie na terenie Gminy Górno
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie
26-008 Górno 169, woj. świętokrzyskie
tel.: 41 30 23 067; NIP: 657 – 292 – 71 – 55, Regon: 365962673
Górno, dn. 20.12.2018 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU
o wartości szacunkowej nie przekraczającej progu stosowania ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych określonego w art. 4 pkt. 8 (t. j. Dz. U. 2018. 1986)
Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych dla jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie na terenie Gminy Górno
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi sukcesywnego odbioru i zagospodarowania niesegregowanych odpadów komunalnych dla jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty na terenie Gminy Górno.
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych odpadów poprzez ich przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia z godnie z ustawą z dn.14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. 2018.992).
2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w/w usługi w następujących jednostkach oświatowych:
Ø Szkoła Podstawowa im. ks. Piotra Ściegiennego w Bęczkowie,
Ø Zespół Szkolno – Przedszkolny w Cedzynie,
Ø Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Górnie,
Ø Szkoła Podstawowa im. ks. Jerzego Popiełuszki w Krajnie,
Ø Szkoła Podstawowa im. Noblistów Polskich w Leszczynach,
Ø Zespół Szkolno – Przedszkolny w Radlinie,
Ø Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Skorzeszycach,
Ø Szkoła Podstawowa im. gen. Władysława Sikorskiego w Woli Jachowej,
Ø Gminny Żłobek „RADosna POLanka” Marii Skłodowskiej – Curie w Radlinie.
Kod wspólnego Słownika Zamówień (CPV)
90.50.00.00 - 2 - Usługi związane z odpadami komunalnymi.
3. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) wykonania usługi polegającej na sukcesywnym odbiorze i zagospodarowaniu niesegregowanych odpadów komunalnych z jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty na terenie Gminy Górno.
b) Niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w kontenerach. Kontenery nieodpłatnie zapewnia wykonawca.
4. Termin wykonania zamówienia
Częstotliwość odbioru i wywozu – po zgłoszeniu telefonicznym przez dyrektora szkoły w terminie 3 dni roboczych od daty zgłoszenia.
Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia: od – 02.01.2019r – do 31.12.2019r.
Należy poinformować o zamierzonym terminie dokonania czynności z 3 - dniowym wyprzedzeniem.
5. Opis sposobu obliczenia ceny oraz kryteria wyboru oferty
Wykonawca poda cenę brutto w zł za wywóz:
- kontenera KP-7 …………………………. zł
- pojemnik 1100 litrów …………………….zł
Wartość razem …………………………………..zł
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Wzór |
Sposób oceny |
|
Cena |
(Cena minimalna / oferowana cena) * 100 |
100 pkt |
Zaproponowane ceny będą porównane z innymi ofertami. Z firmą, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę zostanie podpisana umowa. Od decyzji Zamawiającego nie przysługują środki odwoławcze.
6. Miejsce i termin składania ofert.
Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie/opakowaniu w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczającej jej nienaruszalność
do terminu otwarcia ofert.
Koperta/opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do zamawiającego
na adres Zamawiającego opatrzone nazwą, dokładnym adresem Wykonawcy oraz oznaczone
w sposób następujący:
Oferta na: Sukcesywny odbiór i zagospodarowanie niesegregowanych odpadów komunalnych jednostek obsługiwanych przez Samorządowe Centrum Oświaty na terenie Gminy Górno z dopiskiem: „Nie otwierać przed: 28.12.2018 godz. 1100” |
Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nienależytego oznakowania koperty/opakowania lub braku którejkolwiek z wymaganych informacji.
Oferty należy składać do dnia: 28.12.2018 do godz. 1100
w siedzibie Zamawiającego
Samorządowe Centrum Oświaty w Górnie,
Górno 169, 26-008 Górno
Osobą do kontaktów w sprawie niniejszego zapytania jest:
imię i nazwisko Małgorzata Czernikiewicz
tel. 041 30 23 650
w terminach godz. pracy Samorządowego Centrum Oświaty w Górnie.
6.1. Otwarcie ofert nie ma charakteru publicznego zgodnie z regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza 30 000 EURO.
7. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu następujące dokumenty i oświadczenia np. uprawnienia, posiadanie licencji, zezwolenia (dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków na dzień składania ofert):
Ø Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.2013.122). Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu wymagań o których mowa.
Ø Wykonawca przedłoży aktualne zezwolenie na transport odpadów obejmujące teren Gminy Górno wydane na podstawie ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz.U.2013.21)
- Kopia poświadczona za zgodność z oryginałem.
Ø Wykonawca przedłoży poświadczoną za zgodności oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego uzyskanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Gminę Górno.
Ø Jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, do którego niezbędne jest posiadanie zezwolenia
na transport odpadów lub wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych, należy przedłożyć zezwolenia o których wyżej mowa, odpowiednio dla tego podmiotu.
8. Uwagi końcowe
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli oferent, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy w przedmiocie realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia.
- Zamawiający jest uprawniony do unieważnienia przedmiotowego postępowania na każdym jego etapie bez podawania przyczyny. W przypadku unieważnienia postępowania Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
- Podczas badania ważności ofert oraz ich oceny Zamawiający zastrzega, iż w toku sprawdzania dokumentów, w przypadku tego wymagającym, będzie miał prawo żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych dokumentów i treści oferty, a także będzie miał prawo wezwania do uzupełnienia wymaganych, jeśli nie zostaną one złożone
lub będą zawierać błędy.
9. Klauzula informacyjna z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samorządowe Centrum Oświaty
w Górnie z siedzibą w Górno169, Górno 169 Telefon 41 2023650,
e-mail Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ; - inspektorem ochrony danych osobowych jest Pan Sylwester Cieśla tel. 663530060,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego znak O.261.447.2018.RB prowadzonym w trybie zapytania ofertowego – przeprowadzenie
i archiwizacja postępowania - odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), dalej „ustawa Pzp” - wykonawcy, wszyscy zainteresowani, a także podmioty przetwarzające dane na podstawie zawartych umów (m.in. Kontrolujący zamówienie);
- dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy
a następnie przez 4 lata, albo 5 lat w przypadku zamówień współfinansowanych
ze środków UE, począwszy od 1 stycznia roku kalendarzowego następującego
po zakończeniu okresu obowiązywania umowy. Okresy te dotyczą również Wykonawców, którzy złożyli oferty i nie zostały one uznane, jako najkorzystniejsze (nie zawarto z tymi Wykonawcami umowy);
- obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
ü na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
ü na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy
w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
ü na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
ü prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
- nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Załączniki do zapytania ofertowego: